Nasz sklep korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze sklepu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.

zamknij
Menu

REKLAMACJA

 

1. W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@royalpuppy.pl załączając zdjęcie oraz opis problemu/wady produktu.

2. Odeślij do nas reklamowany produkt.

Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny -> formularz.

UWAGA! Dowód zakupu jest wymagany tylko przy zakupach stacjonarnych, przy zakupach dokonywanych drogą online wystarczy wpisać numer zamówienia.

Royal Puppy

Płowiecka 44

04-501 Warszawa

2. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym  ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia. 

W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania w ciągu 30 dni od dnia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, datą nadania i danymi nadawcy oraz odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".

3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.