REKLAMACJA
1. Reklamację można dokonać na dwa sposoby:
A) Szybka wysyłka z InPost
Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl (klikając tutaj), zaznacz nasz sklep - Royal Puppy i wypełnij formularz.
Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1 dnia roboczego. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 15 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.
Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, adres naszej firmy i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki. Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę nadać paczkę”, następnie „Mam kod nadania / zwrotu”. Użyj kodu, który otrzymałeś i wybierz rozmiar skrytki.
Pamiętaj:
– skrytka mała posiada wymiary 8 x 38 x 64 cm
– skrytka średnia posiada wymiary 19 x 38 x 64 cm
– skrytka duża posiada wymiary 41 x 38 x 64 cm
B) Wysyłka na własną rękę
W przypadku reklamacji produktu wadliwego lub ze skazą należy wypełnić formularz reklamacyjny -> formularz i wysłać wraz z reklamowanym produktem na adres:
Royal Puppy
Dzielnicowa 19a
04-666 Warszawa
2. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia.
W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania w ciągu 30 dni od dnia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, datą nadania i danymi nadawcy oraz odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".
3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.