Nasz sklep korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze sklepu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.

zamknij

REKLAMACJA

 

1. Reklamację można dokonać na dwa sposoby:

A) Szybka wysyłka z InPost

Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl (klikając tutaj), zaznacz nasz sklep - Royal Puppy i wypełnij formularz.

Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1 dnia roboczego. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 15 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, adres naszej firmy i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki. Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę nadać paczkę”, następnie „Mam kod nadania / zwrotu”. Użyj kodu, który otrzymałeś i wybierz rozmiar skrytki.

Pamiętaj:

– skrytka mała posiada wymiary 8 x 38 x 64 cm

– skrytka średnia posiada wymiary 19 x 38 x 64 cm

– skrytka duża posiada wymiary 41 x 38 x 64 cm

B) Wysyłka na własną rękę

W przypadku reklamacji produktu wadliwego lub ze skazą należy wypełnić formularz reklamacyjny -> formularz i wysłać wraz z reklamowanym produktem na adres:  

Royal Puppy

Dzielnicowa 19a

04-666 Warszawa

2. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym  ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia. 

W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania w ciągu 30 dni od dnia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, datą nadania i danymi nadawcy oraz odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".

3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.