REKLAMACJA
1. W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@royalpuppy.pl załączając zdjęcie oraz opis problemu/wady produktu.
2. Odeślij do nas reklamowany produkt.
Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny -> formularz.
UWAGA! Dowód zakupu jest wymagany tylko przy zakupach stacjonarnych, przy zakupach dokonywanych drogą online wystarczy wpisać numer zamówienia.
Royal Puppy
Płowiecka 44
04-501 Warszawa
2. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia.
W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania w ciągu 30 dni od dnia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, datą nadania i danymi nadawcy oraz odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".
3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.