Nasz sklep korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze sklepu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.

close

REKLAMACJA

 

1. W przypadku reklamacji produktu wadliwego lub ze skazą należy wypełnić formularz reklamacyjny -> formularz i wysłać wraz z reklamowanym produktem na adres:  

Royal Puppy

Żegańska 44a

04-713 Warszawa

Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem biuro@royalpuppy.pl w celu uzyskania instrukcji do bezpłatnego nadania przesyłki InPostem.

 

2. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.

 

3. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym  ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia. 

W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, danymi nadawcy i odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".