REKLAMACJA
1. W przypadku reklamacji produktu wadliwego lub ze skazą należy wypełnić formularz reklamacyjny -> formularz i wysłać wraz z reklamowanym produktem na adres:
Royal Puppy
Żegańska 44a
04-713 Warszawa
Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem biuro@royalpuppy.pl w celu uzyskania instrukcji do bezpłatnego nadania przesyłki InPostem.
2. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
3. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia.
W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, danymi nadawcy i odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".