Nasz sklep korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze sklepu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.

zamknij
Menu

REKLAMACJA

 

1. W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@royalpuppy.pl załączając zdjęcie oraz opis problemu/wady produktu.

2. Reklamację można dokonać na dwa sposoby:

A) Szybka wysyłka z InPost

a) Po przyjęciu przez nas zgłoszenia nadaj przesyłkę za pomocą SzybkichZwrotów z InPost wchodząc na stronę www.szybkiezwroty.pl (klikając tutaj), zaznacz nasz sklep - Royal Puppy i wypełnij formularz.

Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1-2 dni roboczych. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem.

Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny -> formularz.

UWAGA! Dowód zakupu jest wymagany tylko przy zakupach stacjonarnych, przy zakupach dokonywanych drogą online wystarczy wpisać numer zamówienia.

Jeżeli nie masz możliwość wydrukowania formularza możesz napisać odręcznie na kartce papieru swoje dane. Jest to potrzebne do zweryfikowania otrzymanej przesyłki. 

Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, adres naszej firmy i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki. Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę nadać paczkę”, następnie „Mam kod nadania / zwrotu”. Użyj kodu, który otrzymałeś i wybierz rozmiar skrytki.

Pamiętaj:

– skrytka mała posiada wymiary 8 x 38 x 64 cm

– skrytka średnia posiada wymiary 19 x 38 x 64 cm

– skrytka duża posiada wymiary 41 x 38 x 64 cm

B) Wysyłka na własną rękę

Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny -> formularz.

UWAGA! Dowód zakupu jest wymagany tylko przy zakupach stacjonarnych, przy zakupach dokonywanych drogą online wystarczy wpisać numer zamówienia.

Jeżeli nie masz możliwość wydrukowania formularza możesz napisać odręcznie na kartce papieru swoje dane. Jest to potrzebne do zweryfikowania otrzymanej przesyłki. 

Royal Puppy

Płowiecka 44

04-501 Warszawa

2. Zwrot za wysyłkę wadliwego towaru jest dokonywany tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki najtańszą drogą - listem poleconym  ekonomicznym (w przypadku akcesoriów) lub paczki ekonomicznej w przypadku artykułów gabarytowych. Nie pokrywamy kosztu nadania przesyłek priorytetowych, ekspresowych lub kurierskich. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty wysłane zwykłym listem, bez możliwości jego śledzenia. 

W celu uzyskania zwrotu kosztu nadania należy wysłać zdjęcie/skan potwierdzenia nadania w ciągu 30 dni od dnia nadania wraz z widoczną kwotą nadania, datą nadania i danymi nadawcy oraz odbiorcy na e-mail: biuro@royalpuppy.pl w tytule maila wpisując ,,Reklamacja zamówienia numer_____ (tu umieść numer swojego zamówienia)".

3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona do 30 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.